Thursday 24 May 2012

assalamualaikom..hari neh ak just nk tulis ape y ade dlm pemikiran ak..kdang2 kta x sedar owg y pling rapat ngn kta tuhla y akn tikam kta dri blkg..mgkin aku x sedar kesilapan2 y aku lakukan....ak kehilangan kawan....kepercayaan dri owg2 yang paling dekat dengan ku,,kerana 1 kebodohan...mungkin sekarang aku baru sedar kesilapan aku..ak berharap diberi kesempatan utk berubah kearah kebaikan.aku akn lebih berhati2..x sangka..owg yang aku percaya..owg itu y melenyapkan 100% kepercayaan aku..terima kasih ya allah...satu persatu telah terbongkar...lelaki bertopengkan syaitan...aku bersyukur aku diberi kepercayaan oleh hubby aku muhamad firdaus...tqs to him byk advised aku dri segala benda...always support aku x kira mcm mne skali pon..bla dah kuar dri sri wang 20..byk bnda yang mmbuatkan fikiran aku lbh terbuka...now berada di johor....luang msa bersama akk...cantik pemandangn pantai kat cni.... smpai cni saje dpt coret2....wslam


No comments:

Post a Comment