Wednesday 13 June 2012

SEINDAH SAKURA

itulah tajuk blog aku utk malam neh..actually aku xdelah tgk cte neh hari2...smpai lah 2 mgu lps..aku xdelah mnat sgt fasha tuh..tp tiap kali crita yang die belakon..menarik perhatian aku..fasha neh pndai bwak watak..bglah watak jht baek..smua die blh bwk...itu 1 kelebihan dia y aku rsa dpt  trik perhatian aku utk meminati diaa...n most important FAHRIN AHMAD berlakon...dia neh slh sorg pelakon y aku minat msa tyme skoll rendah..dah lme btol mnt dia..since cte kureng enak psal fahrin kuar kt paper....ak dh tawar hti nk mnt dia..haha..tp seindah sakura neh wat ak kmbali mnt FAHRIN AHMAD blik....
hahah..pnjang nyaa ak tls...actually neh bkn persoalan kpada apa y ak nk smpaikan sbnrnyaa...actually td dlm cte neh ade  1 scene fahrin ckp "walau ape pon yang berlaku saya tetap sayangkan awk" remind me to someone...ak neh mmg cpt tacing..terlalu fobia dgn bnda2 sekeliling..someone y byk mengajaq utk lbh berhti2..someone y mngajaq aku realiti dunia sbnq..n now ak sedar someone itulah y byk mnipu ak..hti aku n sgalanyaa...bcoz of him..aku jdi kurang pcya pd owg sekeliling aku..cpt bfikiran negatif...:(.itulah kelemahan ak skrg neh..hakikatnyaa....aku seorang y lurus..n mudah mmpercayai owg len..:(..


No comments:

Post a Comment