Wednesday 12 February 2014

ME!!



this is me.....SITI FARAH AHMAD.....syukur alhamdulillah di kesempatan utk mghirup udara segar..sedar x sedar dah 23 thun ak hidup di muka bumi ini......now i'm student of UITM Shah Alam...brada di thun ke3...thun y mcabar bg aku...actually bidang neh bukanla 1 bidang y aku minat....ak mmg xde minat dlm bidang neh...tp aku truskan jgk perjuangan,,mungkin ade hikmah di sebaliknyaa..mgkin ini rezeki y aku dapt..apa2 pon aku x pnh mnyesal..just go through with flow.....mna thu rezeki ak brada dalam bidang neh.. :

nk bercakap plak psal msa depan....ak rsa hidup aku msih terumbang ambing....kdg2 ak ltak  hpan y sgt tnggi....tp akhirnya kcundang...so i think better ak slow2 dlu..bkwan n at the same time kte blh mnilai sikap sesetengah org...adakah mereka ikhlas atau skdar mmpergunakan utk kpentingan dri sndri....so dlm byk2 kawan y ak knl ak dh jmpa segelintir y mmpergunakan ak....hakikatnya ak thu tp ak just ignored smua bnde tuh....klu itu niat sbnr dia..biarlah...ak x lyak utk mghukum...slagi mmpu sabar n elak..ak cbe sedaya upayaa..

dah hbs 2 topik ak merapu...hahaha..itu jela idea y terlintas mlm nehhhh.....bla bca blik mcm kelakar..hahaha

No comments:

Post a Comment