Tuesday 18 March 2014

HOPE

dont give me hope unless you really like me....knapa..knapa..knpaa....sometimes u treat me nicely.....i don't know weather u really mean it or not...maybe just a friend. confius with it...awk slalu beri harapan kpda sya..smpai kdg kala sy terlebh anggap pon ade jgk....im happy standing besides u...u r happy person n always make me smile n laugh...while thinking of u....i will smile...hihi ..kte slalu spent time together.byk sy kongsi mslh..cerita....apa y ade dlm hati awk..pmikiran awk....apa y awk anggap psal sya....stress kdg2 bla pkir...rsa mcm tgh maen tarik tali..sukaa ek..x ske kee....please let me know....supaya sya x slh fhm...karang jadi perigi cri timba..cara awk wt sy pkir laen..sedihhhhh....mcm mne nk buat awk ckp ehh....hint dh bg...tp awk mcm x perasan plak...hmmm...xpelaaa..



1 comment:

  1. sedih pulak akak sorang nie.. doa bnyak2 kawan.. =) supaya yang terbaik untuk kak paah. =)

    ReplyDelete