Thursday 3 April 2014

  • ya allah ya tuhanku...hari neh ak bersyukur masih diberi kesempatan utk bernafas di atasmuka bumi neh...ak x thu apa berlaku kt dri neh lately neh....serabutnya kepala hanya Dia sja y mngetahui...pagi tdi dlm pejalanan ke klas..dgn fikiran y sgt kusut memikirkan nasib dri aku neh...tba2 ade moto cross dpn aku....dummmmmmmmm!!!!!ak terlanggar tnpa smpan brek...sedar2 dh tertiarapp ats jln rayaaa....dgn terseret nyaaa.....moto plak menimpa....dgn ssh pyh ak cba bgn dibantu oleh sorg brother neh..nsib ak agk baek ak pkai jaket civil..so hanya luka saja disikuuu.....ak pgi klss mcm biasa mcm xde ape y berlaku....blik ptg tuh ak mula ase sengal2.....smpai umh aku tkar pkaian...ya allah byk nyee lebam2 hitam kt tbuh bdn ku...bru skrg aku rsa skitnya jtuh td....pinggang aku trsaa sgt peritttt dan skitttt.....dgn bengkaknya lg...lebam nyaa lg.....wktu nilah ak ase nk blik rmhhh...rindu pda kluargaaa..:(

  • i miss him too...mngkin ak ego utk memulakn perbualan dgnnyaaa...ak mmg nk sgt msj..tp aku malu..ak  rsa mnyusahkan diaaa...byk mmberi masalah kpda diaaa....actually aku sentiasaa tunggu msj dri diaa..nk sgt dia msj aku..ak ase seronok n happy bla dpt msj dia....tp skrg ak dh ase jauh..mngkin dia mula menjauh dri dari aku...sob3.....i need him..

No comments:

Post a Comment